niedziela, 17 kwietnia 2011

Narodowość: nieżyd.

Zawsze interesowało mnie, jak to jest, że ludziom udaje się połączyć wiarę chrześcijańską ze skrajnym antysemityzmem. No bo przecież jakby nie patrzeć, bez Żydów tego chrześcijaństwa by nie było - myślałem sobie, ze zdziwieniem słuchając wypowiedzi spod znaku Radia Maryja czy Gazety Polskiej.

Jasność spadła na mnie dzisiejszego wieczora. Wszystko za sprawą strony sowa.quicksnake.pl i wypowiedzi osoby, która podpisuje się jako Marcin Barański.

Cytuję fragment. Autentyczny. Tak jak i jego interpunkcja.

(...) Mnie, ktory  jestem  dumny  z polskiego  pochodzenia nigdy  by  nie  przyszło  do głowy,załowa,ze nie  wywodzę,sie z  "narodu wybranego,  wobec  propagandy żydowskiej przypominam,ze  Chrystus  był  Bogiem -  Człowiekiem , a więc nie  może wywodzic  sie  z żadnego  narodu  ,  podobnie  i  NMP  ,wybrana  ze  wszystkich  niewiast ,  w  swoich  objawieniach  prezentowała  bardzo  krytyczny  osąd  "narodu  wybranego" .


Całość tutaj. Na celowniku Wielkiego Związku Poszukiwaczy Żydowskich Korzeni znajduję się teraz Lech Wałęsa. 


Laila tov!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz